2018 Laste Kokastuudio korraldatud laagreid kahjuks ei toimu. Päikselist uut aastat!

2014 suvistes Jäätise linnalaagrites külastasime Tallinna Lennujaama, uuenenud Energiakeskust ja turnisime puude otsas Nõmme seikluspargis. Rabamatka käigus leidsime Pääsküla rabast Kinovankri ning matkast puhates vaatasime õppefilmi veekogude ohtudest. Käisime külas tuntud keraamik Kadri Kaermal, kes  õpetas meile portselanalimaali ning Nõmme Päästekomando tublidel päästjatel. Kord  päevas oli  soe lõuna, mille valmimisele mõnikord ka ise kaasa aitasime. Kuna Laste Kokastuudiol on oma jäätisemasin, siis mitte üks suvine laagripäev ei möödunud jäätiseta!

2014 Tüdrukute a la carte linnalaagris rääkisime tüdrukute jutte ja ajasime tüdrukute asju. Ühiselt kokku pandud A la carte menüüst  valisime oma lõunasöögid. Läbisime restoranietiketi koolituse , tutvusime restorani ja kohviku köögipooltega, õppisime idandama. Kohtusime päris modelliga, kes õpetas lavalist liikumist, tutvusime Tallinna lennujaama töökorralduse ja söögikohtadega ning loomulikult ei puudunud ka sellest suvelaagrist omavalmistatud jäätis ja seiklused looduses. Meisterdamiste käigus valmisid peokaunistused ja endale sobivad huuleläiked.

2013 suvised Loova elustiili linnalaagrid vanalinnas
Laste Kokastuudiol koos keraamik Helina Tilgaga toimusid 8 -13 aastastele lastele loomingulised linnalaagrid.

Loodi kunsti ja toitu ning külastati põnevaid kohti. Tegime keraamikat, joonistasime vabas õhus, tutvusime toiduvalmistamise saladustega, pidasime piknikke, meisterdasime,  külastame kokkasid,  kuntsnike ateljeesid ja Laste Kokastuudio välikööki Nõmmel.

Laagri peastaabiks oli Helina Tilga ateljee vanalinnas, Pikal tänaval. Süüa tegime ise või käisime mõnes vahvas söögikohas .

Viimasel päeval toimus furšett koos lapsevanematega, kus tutvustasime laagris loodud teoseid ja maitsesime laste valmistatud hõrgutisi. Oli võimalus osaleda 15.06 Raekoja platsil Laste käsitöölaadal müües omavalmistatud esemeid.

2013 suvised Kokakunsti linnalaagrid Nõmmel

Laste Kokastuudio augusti laagrites osalesid 8-13 aastased lapsed, kus jagus lahedaid tegevusi, huvitavaid külastusi ja kokkamisi igasse päeva!

Laagris valmistasime iga päev nii palju maitsvaid sööke kui vähegi võimalik endale ise. Käisime piilumas kokandusmaailma telgitaguseid ja muid põnevaid kohti. Oli  suvi ja olime võimalikult palju värskes õhus, pidasime piknikke, orienteerusime metsas, sõitsime uue rongiga maale, taludesse, kus tutvusime loomapidamisega ja valmistasime lõunat kohalikest saadustest. Meisterdasime, mängisimeme, sõime omavalmistatud jäätist, küpsetasime karjamaal pannkooke ja nautisime suve!

Kohtumiseni laagrites, sünnipäevadel või metsas!